piątek, 4 stycznia 2013

;-)

Heeeeeej ;-)

Jestem tak jak obiecałam... Jak na pierwszy dzień bardzo dużo osób mnie już odwiedziło, byle tak dalej. Dzisiaj prawie cały dzień leżałam w łóżku i oglądałam TV. Po południu przyjechał do mnie chłopak, oczywiście przez to, że mam nogę w szynie on traktuje mnie jak totalną kalekę. Nienawidzę tego, ale to też ma dobre strony: robi mi kanapki, nosi na rękach, ja go łaskocze, a on mnie nie. Chociaż nie licząc tego z łaskotaniem to tak mam codziennie. Oby tak dalej. Dzisiaj mam nadzieję, że prześpię całą noc, bo wstałam o 4 rano, a teraz mi się chce spać. Chociaż to ma też swoje dobre strony: mogłam leżeć w łóżku i rozmyślać w ciszy, podczas kiedy wszyscy spali.
Coś szuje, że mnie ten rok jakoś już odmienił, nigdy nie widziałam dobrych stron z takich rzeczy, a teraz? Są plusy i minusy.

Do zobaczenia już jutro :*

Ps.
Jeśli macie jakieś pytania to pytajcie w komentarzach, będę odpowiadać w najbliższych postach .

13 komentarzy:

  1. zdrowia! milo ze strony chlopaka ze sie o ciebie troszczy!
    little-girl-in-vans.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale długa notka c: CIEKAWA !

    Zaobserwuj i zapraszam na rozdanie ! ja obserwuję ;)
    http://essently.blogspot.com/2012/12/conversowe-rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń
  3. taki chłopak to skarb <3 :*
    chociaż nie ukrywam pewnie też trochę by mnie to denerwowało, bo wszystko lubie robić sama :)

    http://malinoweekropleedeeszczu.blogspot.com/

    obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skarb, skarb ;-) Też wolę robić wszystko sama, już tak się wychowałam i to mam we krwi... ;D
      Obserwujemy ! ;D

      Usuń
  4. Słodki jest :) Fajnie nic nie robić ale to jednak nuda. Blog bardzo podnosi na duchu więc ciesze się, ze go piszesz. Obserwuje :)

    agnes-intuicja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słodki to prawda ;) A co do bloga to dziękuje :P

      Usuń
  5. Zapraszam do siebie!
    http://inmytime-lovetosmile.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Takiego chłopaka to tylko pozazdrościć :P
    Dzięki, że wpadłaś na mojego bloga.
    Obserwuję i będę wpadała częściej :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest takich więcej ;P
      Ja też będę wpadała na twojego bloga

      Usuń
    2. A no i oczywiście dziękuję ;-)

      Usuń

Dziękuje za pozostawione komentarze i liczę, że będzie więcej komentarzy od was, przy następnych postach ;*

Obserwujcie, a na pewno się odwdzięczę ;3