niedziela, 6 stycznia 2013

Dzisiaj niedziela, a jutro Poniedziałek ! ;/

Niedziela, ostatni dzień laby, bo już jutro trzeba iść do szkoły. Chociaż ja idę tylko na ostatnią lekcje, żeby oddać referat i dowiedzieć się o mojej ocenie na półrocze.
A wy ile macie lekcji jutro?
Plany na dzisiaj ... Może uda mi się w końcu obejrzeć z chłopakiem jakiś film.
W sumie to nie wiem co dzisiaj pisać, dzień jakiś taki szary i nudny. Połowę nocy nie przespałam, budziłam się co chwile, przekręcałam z boku na bok. No ale już takie mam teraz noce, trzeba to jakoś wytrzymać.
A wy jak spędziliście tą noc?
Zaraz będę mieć obiadek więc nie mogę się rozpisywać tak, bo znowu będzie darcie się, że siedzę przed laptopem cały czas i nic nie pomagam w domu. Ale po południu jeszcze tutaj zajrzę i napisze coś o sobie.

A może Wy macie jakieś pytania do mnie ?


Do zobaczenia za parę godzin ;-*

35 komentarzy:

  1. Ja maam 2 ;3 .
    1. Używasz jakiś kosmetyków do mycia twarzy ?
    2. Masz jakieś zwierzątko :) ?
    Obserwuję ;D .
    W wolnej chwili zapraszam ; http://the-szlachta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odpowiedzi na pytania znajdą się w jutrzejszym poście ;-)
      Dziękuje ;-)

      Usuń
  2. 1. Masz rodzeństwo ?
    2. Ulubiona pora roku ?

    swietny blogg :)
    wpadnij do mnie :)
    pola-love-it.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam do czytania odpowiedzi już jutro ;D
      Dziękuje ;D

      Usuń
  3. jejku, jakbym widziala swoje zycie.
    No to kilka pytan.
    1) w co lubisz sie ubierac?
    2) Twoje hobby?
    3) Masz jakis talent?
    4) Co mialas na obiad?
    5) czy byl smaczny?
    No, to by bylo na tyle:D

    pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  4. Pokaż swoją twarz :) jakieś zdj :)

    Agnes-intuicja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Dawaj swoje zdjecie : 3 Ja pytan nie mam, bo wyprzedzily mnie dziewczyny XD Zapraszam do nas: Karola-Oliv.blogspot.com /Oliv <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Obserwujemy, fajna notka i zapraszamy też do siebie ;)
    www.ourloveourpassion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Niecierpie niedzili jest bardzo nudna a jutro poniedziałek masakra ;/
    fajny blog ogólnie
    i zapraszam do mnie
    www.jolie-joolie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja mam jutro 7 lekcji...i to tych najgorszych. ;c
    Pytanie: Co lubisz robić? Pozdr.
    ------------------------------------------------
    http://nattash.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też jutro bym miała 7 lekcji ale spadł śnieg i nie idę do szkoły ;/ :D

      Usuń
  9. b. fajny blog :) obserwuje i komentuje, mam nadzieję że się odwdzięczysz :)
    http://mad02maddie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Supre blog;0 Szkoda że niedługo szkoła-.- Zapraszam do mnie;) Obserwujemy/ http://loollagold.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ;-) No szkoda szkoda ;-)
      Obserwujemy ;D

      Usuń
  11. Ja mam jutro tylko sześć lekcji i na dodatek dwa zastępstwa bo mój wychowawca pojechał na wymianę do Portugalii, ale i tak mi się nie chcę. Nie mogę się doczekać ferii...
    Co do spędzania nocy, to zwykle przed komputerem albo przy dobrej książki... zawsze, bo od dawna już choruję na bezsenność i śpię najwięcej 3-4 godziny na dobę. Wszyscy się dziwią, ale mi to nie przeszkadza, choć czasem rzeczywiście można zwariować xD
    Masz dość ciekawego bloga, jeszcze tu wpadnę :)
    f-me-i-am-famous.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też tylko tyle sypiam, a później łapie opierdol ;D

      Usuń
  12. Podoba mi się twój blog!
    http://sztukapozorna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja prawie całą noc byłam na kompie :)
    To taki szary i wietrzny dzień, że nie chce się nic robić...

    http://hola-felipe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. ja niestety mam w nocy tak jak ty tylko ze ja mam to od 10 roku zycia. spie jak mam dobra noc max 7 godzin a zwykle wyglada to tak ze klade sie juz o 9 do 11 porzucam sie po lozku, zasne o 12 o 3 sie obudze do 5 poprzekrecam z boku na bok albo poslucham muzyki a pozniej pospie do 6.40.
    niedziela taki sredni dzien tygodnia. ja akurat zawsze jezdze do rodziny gdzie wpychaja we mnie tooone jedzenie.
    little-girl-in-vans.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No w sumie ja też tak mam, ale teraz to już przesadzam;-)
      Nawet tabletki nasenne mi już dawali :P

      Usuń
  15. świetny blog ^^ bardzo miło się czyta :) pozdrawiam i zapraszam do mnie : kamidreams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam podobnie, też ciągłe kłótnie o to, że nic nie pomagam :( ja mam jutro 6 lekcji więc jeszcze nie tak źle, od wtorku zaczyna się masakra :( Obserwujemy? :) ourloveourpassion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. 1. Zjadłaś kiedyś mydło? ;3 albo chociaż trochę? xD
    2. Lubisz czytać? Książki itp?
    3. Biłaś się z kimś na poważnie?
    4. Wejdziesz? anotherinna.blogspot.com
    5. Najgłupsza rzecz jaką zrobiłaś, o jakiej myślałaś?

    pozdrawiam i zapraszam do mnie na bloga ;D A mydło nie jest dobre xD hehehe :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Heh... :P
      Na pewno wpadnę. Dziękuje za pytania.
      Pozdrawiam

      Usuń
  18. U mnie imprezka była :D. Tylko, ze raczej ja się nie bawiłam :<. Komp... :p. Łee, jutro poniedziałek :c . Czekam na nowe notki, a tymczasem...
    Zapraszam do siebie :).

    http://world-of-milord.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny blog:)
    zapraszam i obserwuje :)
    http://karolilove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za pozostawione komentarze i liczę, że będzie więcej komentarzy od was, przy następnych postach ;*

Obserwujcie, a na pewno się odwdzięczę ;3