poniedziałek, 7 stycznia 2013

To co chcieliście wiedzieć :-)

No to tak, przydało by się odpowiedzieć na wasze pytania ( za które wam bardzo dziękuje, bo to również dzięki wam mam o czym pisać tutaj ), ale to już za chwile. Może na początek co wczoraj robiłam. No to tak po obiedzie przyjechał do mnie chłopak. Oczywiście musiał mnie obudzić, bo jak przyszedł to ja spałam, wpuścił go tata, wiec podszedł do mnie i zimnymi rękami mnie dotknął w szyje. Szkoda, że wcześniej nie przemyślał czym to grozi. Już miałam go uderzyć ale zobaczyłam, że to on, a nie ktoś inny więc powstrzymałam się. Później leżeliśmy i oglądaliśmy jakieś filmy w TV, a siostra cały czas wołała, że chce mleko ( ma 5 lat, a jeszcze je mleko w proszku z jakąś obrzydliwą kaszą ). Niestety tata zapomniał kupić w sobotę, a wczoraj było święto więc tylko nie liczne sklepy były otwarte. W końcu ubłagała tatę i poszli szukać jakiegoś otwartego sklepu, brat oczywiście musiał iść z nimi. W sumie się cieszyłam, było cicho w domu. I szczerze mówiąc przespałam się godzinę. Później oglądaliśmy z tatą jakąś komedię <heh>. Co jak co ale z tatą mam zawsze dobry kontakt i była zwała na filmie. Po osiemnastej zostałam sama, chłopak pojechał do domu. W końcu trzeba. Wieczorem jeszcze musiałam sprawdzić wiedzę brata z przyrody i zrobiłam mu małą karkówkę, całkiem nieźle wypadł. Teraz ja muszę trochę posiedzieć przed książkami.

No dobra trochę się rozpisałam, to teraz czas na odpowiedzi na wasze pytania. 

1. Masz rodzeństwo ?
      Brata i Siostrę ( młodsze )
2. Ulubiona pora roku ? 
      W sumie nigdy się nad tym nie zastanawiałam. Teraz tak myśląc to kocham Lato ! <3
3. Używasz jakiś kosmetyków do mycia twarzy?
      Z reguły stosuje domowe metody, ponieważ moim zdaniem są bardziej skuteczne, ale jeśli chodzi o kosmetyki do mycia twarzy to tylko z Nivea.
4. Masz jakieś zwierzątko ?
      2 rybki, chomika ( Sms ) i królika ( Fabio ) 
5. W co lubisz się ubierać ?
      To zależy od nastroju. Jeśli jestem wyspana wypoczęta to sweterek rurki jakaś bluzka i adidasy, jeśli jestem zmęczona to dresy bluza i skejty. 
6. Twoje hobby ?
      Za nim powróciły moje złamania i jak byłam w formię moim hobby było karate, teraz niestety to tylko marzenia, mam nadzieje, że jeszcze wrócę do tego jeszcze. 
7. Masz jakiś talent ? 
      Wszyscy mi mówią, że mam talent do matematyki. Ale czy taki w ogóle istnieje ? ;/ 
8. Co miałaś na obiad ?
      Wczorajszy obiad to tradycja, rosół i pierś z kurczaka z sałatką i ziemniaczkami. 
9. Czy był smaczny ?
      Kiedyś mi takie obiady smakowały, teraz żaden obiad mi nie smakuje chyba, że sama ugotuje lub ktoś inny niż moja mama. 
10. Co lubisz robić ?
      Oglądać filmy, czytać książki, pisać na blogu, słuchać muzyki, pisać teksty. 
11. Zjadłaś kiedyś mydło ? ;3 albo chociaż trochę ? xD
      Z tego co wiem i z tego co mi mówili to nie. :P
12. Lubisz czytać ? Książki itp. ?
      Dobre książki, ciekawe komixy i oczywiście wasze blogi.
13. Biłaś się z kimś na poważnie ?
      Tak, ale to już dawno i wole nie pamiętać. 
14. Wejdziesz anotherinna.blogspot.com ? 
      Oczywiście. 
15. Najgłupsza rzecz jaką zrobiłaś, o jakiej myślałaś ?
      Co zrobiłam, to moja osobista sprawa i pozwolicie, że nie odpowiem. A o czym pomyślałam, to za dużo pisania < heh > 


No to na tyle odpowiedziałam na wasze wszystkie pytania. A co do zdjęć dodam jak mi zdejmą szynę, może uda mi się wyciągnąć koleżanki w ferie na zdjęcia < 3 


28 komentarzy:

  1. Fajnie :) Jestem ciekawa tego ostatniego pytania. ;D Pozdrawiam ;3
    -----------------------------
    http://nattash.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawość to pierwszy stopień do piekła ;- )

      Usuń
  2. super :P też jestem ciekawa ostatniego pytania xD
    zapraszam do mnie, mam nadzieję że wejdziesz / mad02maddie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny blog też jestem ciekawa ostatniego pytania :D
    zapraszam do mnie
    www.jolie-joolie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Super dzień xdd .
    Hahaha , dobrze , że ja nie muszę robić nikomu kartkówek :> .
    W wolnej chwili zapraszam ; http://the-szlachta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi już 5 letnia siostra powiedziała, że będę ją uczyć ;D Na szczęście nie będę w tedy już mieszkać z nią ;D

      Usuń
  5. Co tam takiego w ostatnim pytaniu, że nie napisałaś. xD
    Ciekawie tu, postaram się częściej zaglądać. :D

    Wpadniesz? Bd wdzięczna. http://juulyblog.blogspot.com/
    Obserwujemy? Odpisz u mnie.:3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj takie tam ;-) Dziękuje ;D I na pewno wpadnę ;D

      Usuń
  6. Cieszę się, że odpowiedziałaś na moje pytania, pozdrawiam a ciekawskich zapraszam : anotherinna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. ciekawe odpowiedzi!
    tez mam swietny kontakt z tata.
    little-girl-in-vans.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. ooo, świetne odpowiedzi ;)
    Obserwuję i zapraszam do mnie
    http://i-know-you-like-us.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. naprawdę świetne!
    Zaobserwowałam twój blog
    Zapraszam na swojego i jeśli ci się spodoba zaobserwuj
    http://willbefineee.blogspot.com/
    Będzie mi bardzo bardzo miło!

    OdpowiedzUsuń
  10. Duzo tych pytan! Swietnie!


    Zapraszam do mnie!
    http://inmytime-lovetosmile.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne odpowiedzi :D Podoba mi się Twój blog, na 100 % będę zaglądać i komentować! Dziękuję za dodanie do obserwowanych <3

    http://kaillaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. świetny blog *.*
    + zapraszam do nas <3
    http://bellabetty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny blogasek *-*. Obserwuję, się wie :D. No i zapraszam do siebie :).

    http://world-of-milord.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. hahaha fajne pytania o obiad :D super blog

    http://hola-felipe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za pozostawione komentarze i liczę, że będzie więcej komentarzy od was, przy następnych postach ;*

Obserwujcie, a na pewno się odwdzięczę ;3