piątek, 4 stycznia 2013

Piąteczek

W końcu piątek, ja już mam wolne, ale nie wiem czy jest się z czego cieszyć. Powód dlaczego mam już wolne - noga w szynie. Lekarz w sumie powiedział "nic nie zrobiłaś, ale dam Ci do szyny". Ta nasza służba zdrowia. Czekałam 2 godziny w kolejce i jeszcze musiałam kłócić się o miejsce. No ale ważne, że mnie przyjął. Dobra koniec już o nodze, bo mnie jeszcze bardziej boli.
W szkole jeszcze czekam na 3 oceny z: Plastyki ( 5/6 ), Wos-u (4/5), EDB (4-5) . Z reszty przedmiotów mam trochę gorsze oceny ale nie ze wszystkich. Mam nadzieję, że na koniec roku będą lepsze.


Odezwę się jeszcze wieczorkiem ;-)

19 komentarzy:

  1. Również fajny blog. :D
    Chyba zaczynasz, tak jak ja? :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No zaczynam, zaczynam. A początki są trudne ;-) I trzeba sobie pomagać. Heh... ;-)

      Dziękuje ;-P

      Usuń
  2. Super blog :3


    karoo-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny blog ; ).
    Zapraszam do mnie: http://inaczejznaczypomojemu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za komentarz ^^To miło z Twojej strony.
    Mam nadzieję, że zostaniesz na dłużej ^^
    Co do twojego bloga...
    Zapewne to taki pamiętnik? hę?
    Zostanę tutaj, na pewno^^

    Mam pytanie...
    Otóż...
    Jak znalazłaś mojego bloga? Na zapytaj.onet.pl?

    Pozdrawiam...

    Bo "W życiu bo­wiem is­tnieją rzeczy, o które war­to wal­czyć do sa­mego końca." Paulo Coelho

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dodałam nawet Cię do polecane ^^

      Usuń
    2. Zostanę zostanę ;-) Na pewno. No tak jakby ale nie tylko pamiętnik. Dzięki za zostanie i polecenie. ;D

      A co do znalezienia twojego bloga to dokładnie nie pamiętam dokładnie dużo blogów odwiedziłam dzisiaj ;D

      Pozdrawiam

      Usuń
  5. Ja miałam nogę w szynie w zeszłe wakacje . ;(
    fajny blog , zapraszam do mnie : http://biitteerrsweet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to już mnie więcej wiesz jak się teraz czuje ;/ Ja w tamtym roku tyle co przed wyjazdem na kolonie miałam nogę w szynie ;/
      Na pewno do Ciebie wpadnę ;-)

      Usuń
  6. Ał... Na samą myśl o takiej nodze moja zaczeła mnie boleć XD Życzę powrotu do zdrowia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. obseerwuje! ;3

    wracaj do zdrowia

    http://littleamyblue.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wracam powoli ;-)
      Dziękuje, odwdzięczę się na pewno ;-)

      Usuń
  8. Fajny blog!

    Może wpadniesz do mnie:
    cukierkove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Wracaj do zdrówka :c
    Fajny blog ;*!!!

    Rozdanie conversowe
    http://essently.blogspot.com/2012/12/conversowe-rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za pozostawione komentarze i liczę, że będzie więcej komentarzy od was, przy następnych postach ;*

Obserwujcie, a na pewno się odwdzięczę ;3