wtorek, 5 lutego 2013

Be with me.

Hej.
Właśnie wróciłam ze szkoły, zjadłam obiad i jestem czytałam wasze blogi, a teraz klikam tutaj. A  no i jeszcze wcześniej byłam w sklepie po doładowanie do telefonu. Bo brakło mi <heh>. Jutro mam 2 lekcje j. niemieckiego, masakra. Nie wiem jak ja to wytrzymam. A i jeszcze "kochana" wychowawczyni kazała przyjść do szkoły tacie, tylko dlatego, że powiedziała, że nie będę chodzić na dodatkowe lekcje z niemieckiego. No ale mój tata się nawet nie wybiera i dobrze.

Miałam napisać te tytuły wiec tutaj macie 10 najlepszych <3 ( nie są w kolejności ):
1) Talib - Sercem Jamajka
2) Junior Stress - Znam Ten Stan
3) Bas Tajpan - Nienawidzisz mnie
4) Bas Tajpan -  Moja Sensi
5) Grubson - Słowiańskie Korzenie
6) Kamil Bednarek - Szukając Szczęścia
7) Jamal - Babilon
8) Ras Luta - Miłość W Każdym Domu
9) Grubson - One
10) Grubson - Ludzie Prości


No, a teraz mykam ;D

10 komentarzy:

  1. Ja nie znam nic z tych piosenek xdd.
    Głupia ta tw wychowawczyni, naprawdę :D
    W wolnej chwili zapraszam ; http://the-szlachta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. 2 lekcje niemieckiego?! God, współczuje.. Ja jutro mam na szczęście tylko jedną.
    A co do piosenek to nie znam żadnej :D
    Pozdrawiam :)
    alex-mangowiec.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Znam ten stan <33


    Boże, dwie lekcje niemieckiego? A masz jeszcze jakieś w tygodniu? Ja mam tylko jedną. :D


    juulyblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Dżisys krejsys, kocham Talliba xd . !
    Oł, a Junior Stress kojarzy mi się z taką jedną kumpelą i jej byłym...;d. Ale o tym innym razem :3.

    http://world-of-milord.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkie piosenki są BEEST <3
    Zajebiooza! ;**
    Wpadnij ;]
    vivaglaam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. nie znam większości z tych piosenek :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja mam niemiecki w poniedziałki i piątki. Nie wiem, jak to zrobiłam, ale mam 5, a i tak to, co umiem powiedzieć ogranicza się do "nie mam pojęcia", "jak masz na imię?" i "mam na imię Natalia". -.-
    Jedyne, co znam z tych piosenek to "Ludzie prości". ^^ Ale "Na szczycie" też jest fajne. No i podoba mi się "1, 2 w górę ręce" Bednarka oraz "Cała sala" Raggafaya. ^^
    Ale ogólnie to nie słucham takiej muzyki.
    Fajny blog. Będę częściej zaglądać. Dodaję się do obserwujących. ^^
    Pozdrawiam, Nessa
    __________________________
    pisane-atramentem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. 2 lekcje niemieckiego lub ogolnie 2 lekcje jakiegos jezyka obcego kocham♥
    zadnej z tych piosenek nie znam (po komentarzach zrozumialam ze to piosenki madra ja xP)
    sky-lila.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Kocham piątą piosenkę ale czy przypadkiem nie ma być "Mesajah feat. Kamil Bednarek - Szukając Szczęścia" :)

    Co do konkursu u mnie to wejdź tu: http://agnes-intuicja.blogspot.com/2013/01/45-pierwszy-konkurs-z-okazji-50.html
    Wykonaj wszystko tak jak tam pisze :)

    Agnes-intuicja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za pozostawione komentarze i liczę, że będzie więcej komentarzy od was, przy następnych postach ;*

Obserwujcie, a na pewno się odwdzięczę ;3