niedziela, 3 lutego 2013

Bolesna prawda i ukochana muzyka

Dzisiaj w poście dwa tematy. Domyślała się już dawno tej bolesnej prawdy. Myślałam, że ludzie zmieniają się. Ale niestety to bardzo mała garstka. Nikt nie czyta kogoś postów, a sam chce, żeby czytać jego. Powiedzcie mi jaki w tym jest sens. Ktoś poświęca swój cenny czas na czytanie waszych postów, a wy wchodzicie dodajecie komentarz "Fajny blog. Zapraszam do mnie <link>". Żałosne jest to. Oczywiście dodajcie link do swojego bloga, łatwiej jest wejść i szybciej. Ale może jak już zaglądacie na czyjegoś bloga to skomentujcie dany post. Odpowiedzcie na pytania. A wy nic. Tylko, żeby wchodzić do Was. Jak już mówiłam żałosne. Postanowiłam jeszcze przez miesiąc prowadzić tego bloga, bo jeśli tak dalej będzie, że nikt tego nie czyta to po co pisać.

Dodawajcie link do waszych blogów, ale napiszcie też coś więcej.


Dobra koniec już o tym i tak pewnie mała garstka osób to przeczytała.
A teraz dla tych co czytają posty. Wiem, że tacy istnieją. I dziękuje wam za to.

Dzisiaj postanowiłam napisać o mojej ukochanej muzyce.

Ulubiony gatunek to Reggae, ale słucham także Rapu i wielu innych gatunków. Ale te dwa najbardziej.
Artyści których słucham to miedzy innymi:
-> Dzioło
-> EastWest Rockers
-> Jamal
-> Maleo Reggae Rockers
-> Nefre
-> Raggafaya
-> Star Guard  Muffin
-> Tabu
-> Vavamuffin
-> Pokój z Widokiem na Wojnę
-> Slums Attack
-> WSRH
-> Hemp Gru


Jutro wstawię tytuły nut których słucham .


Do zobaczenia :*

5 komentarzy:

  1. Popieram Cię. Mnie też to denerwuje. Patrzę "o komentarz" a jaki jest ":) Zapraszam do mnie (link)" To jest denerwujące. Dlatego tak dla mnie są cenne nawet najkrótsze komentarze DOTYCZĄCE POSTA. Ja również daje linka do swojego bloga, ale zawsze czytam posta i staram się go jakoś skomentować.

    Ja słucham rocka, ale szanuję osoby które słuchają np. reggae. Sama też kiedyś tego słuchałam i lubię czasem powrócić i posłuchać innej muzyki.; )


    juulyblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Popieram cię w 100 % z tymi komentarzami.. :-)
    NIE WAŻ SIĘ USUWAĆ BLOGA!!!! :-* <3
    Uwielbiam reggae <3 best music!!

    vivaglaam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak ja wchodzę na czyjeś blogi to czytam zawsze post do końca i wtedy komentuje i zostawiam linka do siebie. Ponieważ wiem, że ktoś poświęcił czas na napisanie notki.
    A co do muzyki to wymienionych przez Ciebie artystów nie słucham, ale szanuje gusta muzyczne innych :) Ja osobiście preferuję rock i metal, ale kiedyś kiedyś lubiłam HG :D
    Obserwuję i jak kiedyś będziesz mieć czas wpadnij do mnie alex-mangowiec.blogspot.com
    Pozdrawiam serdecznie ♥ Ale nie poddawaj się z pisaniem jeżeli sprawia Ci to przyjemność ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Widze, ze nie tylko mnie to denerwuje. Przez takie wlasnie zachowanie postanowilam odejsc, ale pare milych osob (w tym ty ;3), sprawilo ze jednka wrocilam. Naprawde jest to zalosne, bo blogi nie sa tylko po to, zeby sie reklamowac ale rowniez maja cos ze sb niesc. Ja osobiscie slucham popu, ale uwielbiam tez rap : 3 Oliv / Karola-Oliv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. hmmmmmmmm myslałam, ze człowiek pisze przede wszystkim dla siebie. a potem dla innych. Owszem miło jest jak pojawiają się stali czytelnicy. Ale własnie czytelnicy, a nie ci, co tylko linkują swoje blogi. Ale, żeby inni czytali, trzeba coś z tym blogiem zrobić, aby zainteresować czymś. moje początki też były trudne, tym bardziej, że jestem wiekowo młodą blogerką. pozdrawiam cieplutko i trzymam kciuki

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za pozostawione komentarze i liczę, że będzie więcej komentarzy od was, przy następnych postach ;*

Obserwujcie, a na pewno się odwdzięczę ;3