sobota, 16 lutego 2013

No to dzień dobry śpiochy ! :*

Już wstałam i nie wiem czy pójdę szybko spać :P 
Jakieś plany na dzisiaj ? Ja siedzenie w domku i zamulanie. 
Może uda mi się dzisiaj posprzątać pokój, ale jakoś nie mam nastroju. 
No ale mus to mus :P
Pogoda jak na razie za oknem nie za specjalna więc nie wiem czy będę miała ochotę wyjść. 
Ooo! Może dzisiaj porobię zdjęcia siostrze :*
Zobaczymy jeszcze. 

Pracuje nad tym nagłówkiem, ale ciężko jest. 
Jutro będę musiała się poczuć na biologie i historię :P A w poniedziałek na niemiecki. 
Nie lubię języków. A wy? 

A no i nie wiem czy nie będę chora więc może dzisiaj jak posprzątam położę się do łóżka i będę się kurować :P


A teraz macie tutaj bardzo fajną muzykę dzisiaj tą nutkę znalazłam. Mam nadzieje, że Wam też się spodoba :P Są takie same obrazki więc, żeby was nie zmyliło, że dwa razy dodałam to samo :*





8 komentarzy:

  1. Ja też bd siedzieć i zamulać przed kompem ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzę,że podobny dzień do tego,jaki się zapowiada u mnie ;p
    Mogę pomóc z nagłówkiem,jeśli jestem w stanie. Niezbyt się na tym znam,ale służę swoją pomocą jak coś.

    OdpowiedzUsuń
  3. zrób sobie nagłówek na photoscape .łątwy w obsłudze ;)
    ja lubię angielski , ale nauczycielka jest okropna i to mnie zniechęca :/ No cóżtakie życie .
    its-olivia-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja robiłam swój nagłówek w Gimpie.
    Powodzenia. :)
    Pozdrawiam, Nessa.
    ________________
    pisane-atramentem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Oliwia ma racje, w tym programie można zrobić fajne nagłówki, a jeśli chcesz to mogę ci zrobić nagłówek :P

    Agnes-intuicja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja kocham języki >3 .
    A co do nutek , to nie moje sfery...;/
    Zapraszam ;* .
    http://world-of-milord.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię angielski i japoński, ale nienawidzę niemieckiego ._.
    A co do piosenki to nie słucham takiego rodzaju, przepraszam :C

    alex-mangowiec.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie mój typ muzyki , ale kawałki świetne :D
    Może wpadniesz? Zaobserwujesz? Skomentujesz?
    http://mikilove47582.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za pozostawione komentarze i liczę, że będzie więcej komentarzy od was, przy następnych postach ;*

Obserwujcie, a na pewno się odwdzięczę ;3