środa, 6 lutego 2013

Żyj tak aby nie żałować.

Przetrwałam, w sumie nie było, aż tak źle. Ale za to zaraz muszę mykać do nauki, bo sporo zadane. Więc od razu po szkole postanowiłam napisać tutaj.
Dobra o szkole Wam nie będę przynudzać nie ma co. Kto chce o szkole ciągle czytać. <heh>
Dzisiaj środa, a jutro tłusty czwartek, więc będzie post tematyczny. Ale to dopiero jutro, a dzisiaj może trochę dodam cytatów, opisów i różnych takich znalezionych na necie.




"Za siedmioma górami, za siedmioma lasami, za siedmioma rzekami mieszkała sobie księżniczka", kurde jak ja wszędzie mam daleko -powiedziała, rzucając koronę o ziemie.


Powoli przyswajała sobie fakt, że już nigdy więcej go nie zobaczy, jego uśmiechu, oczu, tych śmiesznych a zarazem fajnych min, które zawsze robił. Przyswajała sobie, że on już nie napisze, że będzie musiała usnąć bez sms'a na dobranoc. To było dla niej trudne, ale tak musiało być. Wiedziała, że nie może zaufać mu po raz kolejny, nie chciała żeby znowu ją zranił


Kiedyś się z Niego wyleczę. Może nie na pstryknięcie palcami, może nie po tygodniu, ani miesiącu. Czeka mnie wiele pustych dni, w których wciąż będzie się pojawiać jego twarz. Nie mogę wykreślić Cię ze swojego życia, zbyt wiele mamy ze sobą wspólnego. I nie powiem też 'jesteś w moim życiu zbędny'- bo nie jesteś. W gruncie rzeczy nikogo nie potrzebuje bardziej niż Ciebie, ale nie chce być raniona, więc zostaw mnie i odejdź.


„W chwili, kiedy zastanawiasz się czy kogoś kochasz, przestałeś go już kochać na zawsze.”


„Żaden dzień się nie powtórzy, nie ma dwóch podobnych nocy, dwóch tych samych pocałunków, dwóch jednakich spojrzeń w oczy.”


Jeśli upadnę, to pomóż mi wstać. Jeśli mnie ktoś zrani, przytul mnie mocno. Jeśli zapłaczę, pociesz mnie. Jeśli kiedyś cię zranie, wybacz mi.


Nie jestem taka jak ty. I co?Jestem z tego dumna, bo jestem niepowtarzalna., no powiedź ile znasz ludzi którzy są tak samo puści jak ty?


„Nic tak nie irytuje ludzi, którzy chcą ci obrzydzić życie, jak to, że zachowujesz się, jak gdybyś tego nie zauważał.”


Szczęśliwe zakończenia ?Nie, takich nie ma, są tylko szczęśliwe początki.


Niby kochałeś, a tak raniłeś .


Co ja Ci zrobiłam, pokochałam? Oddałam? A ty odszedłeś jak gdyby nigdy nic.





Papatki :*

8 komentarzy:

  1. Najbardziej spodobał mi się pierwszy! Wesołego TŁUSTEGO czwartku xD

    OdpowiedzUsuń
  2. hahah, pierwszy najlepszy! :D xd



    juulyblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne cytaty;) Zapraszam;) http://loollagold.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Cytatki megaa :D
    Obserwuję
    megg-meggi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Cytat Boski..!http://przygody-poli-smith.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Większość cytatów mi się podoba.
    Nie cierpię sentencji o nieszczęśliwej, zranionej miłości... Tak jakoś. ;p
    Bardzo podoba mi się następujący cytat: "Nic tak nie irytuje ludzi, którzy chcą ci obrzydzić życie, jak to, że zachowujesz się, jak gdybyś tego nie zauważał".
    Pozdrawiam, Nessa
    ______________________
    pisane-atramentem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwszy cytat epicki :D
    A o miłości nie lubię cytatów ._.

    alex-mangowiec.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Pierwszy jest świetny *.* :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za pozostawione komentarze i liczę, że będzie więcej komentarzy od was, przy następnych postach ;*

Obserwujcie, a na pewno się odwdzięczę ;3