piątek, 1 lutego 2013

Piąteczek !

Wróciłam ze szkoły jakieś dwie godziny temu, zjadłam obiad zrobiłam porządek w laptopie i jestem tutaj.
Zastanawiam się nad założeniem drugiego bloga z opowiadaniami. Oczywiście tego również będę prowadzić. Po zakończeniu obecnej ankiety pojawi się następna z pytaniem o bloga z opowiadaniami. Więc odpowiadajcie na obecną ankietę. Zostało tylko 6 dni.
Kamieniołom, w wakacje byłam  na spacerku i aż tam zaszłam. 

A to było kiedyś jak spała u mnie koleżanka <heh>

Mam nadzieję, że za parę dni zrobi się cieplej i będzie można wychodzić na dłużej z domu. Tak to w sumie można ale zaraz zimno i można zachorować. Więc ja nie ryzykowałam. Teraz brat chce zagrać w uno. Chwile z nim pogram, a później może odrobię zadania, żeby nie mieć na weekend.
Za oknem ciemne chmury, oby tylko nie padało. Dzisiaj może trochę poszkicuje, lubię szkicować. Może nie mam jakiegoś talentu ale ćwiczenia czynią mistrzem ;D


Dobra ja mykam papa :*
A wy nie zapominajcie o ankiecie :*

2 komentarze:

  1. Ładne zdjęcia Obserwuję i proszę o rewanż! Zapraszam do mnie Modnisia160.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. fajny blog zapraszam http://przyjaciele-i-ja-pr.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za pozostawione komentarze i liczę, że będzie więcej komentarzy od was, przy następnych postach ;*

Obserwujcie, a na pewno się odwdzięczę ;3