poniedziałek, 4 lutego 2013

;-)

Dziękuje za komentarze już przynajmniej wiem, kto jest ze mną i kto czyta moje posty. Wiem czasami są nudne więc bardzo wam dziękuje, że jeszcze tutaj zaglądacie. Dziękuje! Zapisałam wasze linki do blogów i będę zaglądać w każdej wolnej chwili. 

Obiecałam, że napisze dzisiaj tytuły ulubionych piosenek, ale to by mi zajęło dłuższą chwilę, a jeszcze muszę się uczyć na sprawdzian z WOS-u. A i dzisiaj dostałam 3 z chemii, w mojej klasie nie było ani jednej 4 i 5 więc to chyba dobrze. 

Dobra, a teraz mykam. :*

4 komentarze:

  1. Powodzenia na sprawdzianie ^^
    A z chemii jak nie było żadnej nawet 4, to 3 to jest bardzo dobra ocena :D
    Ja niedawno poznałam Twojego bloga, ale będę odwiedzać go i komentować często :>
    Pozdrawiam :)
    alex-mangowiec.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Powodzenia na sprawdzianie. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Siedzę sobie tak teraz na kompie i właśnie po przeczytaniu twojego komentarza przypomniałam sobie, że jest sprawdzian :P

      Usuń

Dziękuje za pozostawione komentarze i liczę, że będzie więcej komentarzy od was, przy następnych postach ;*

Obserwujcie, a na pewno się odwdzięczę ;3